emmawelinder

Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Emma Welinder - 31 mars 2016 20:50


Gokväll! Idag var det tänkt att jag skulle till skolan på förmiddagen och sen jobba eftermiddagen. Men när klockan ringde kl 7 imorse så såg jag att dom andra i projektgruppen hade skrivit att endast en person behövde åka dit och sätta igång ett prov, och det blev inte jag eftersom jag somnade nio igår och inte var med i konversationen. Så jag kunde gott somna om en timme till och sen sticka till gymmet och träna innan jobb. Så härligt!
Sen blev det jobb 13.00-21.30 Perfekt att det är dygnet runt jobb och att man kan bestämma tiderna själv. Bättre blir det ju inte!
Läste mitt horoskop i Metro på lunchen och blev lite chockad över hur bra det stämde.


Nu är fikarasten slut och det sista ska göras innan jag kan gå hem.
Hoppas ni haft en bra torsdag, och imorgon är det fredag! Denna veckan har verkligen bara försvunnit!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards