emmawelinder

Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Emma Welinder - 3 mars 2016 12:55


Är det kvar till bröllopet! Nu låter det inte galet långt längre när folk frågar :-) Nu är det normalt att börja planera. Man är så van vid att säga 2 år och ursäkta sig att ja jo det är ju ett tag tills dess. Längtar galet!

Här var vi i februari förra året och tittade på Bosjökloster. Det blåste och regnade från sidan och jag sa att här gifter jag mig aldrig:P Men när jag började googla sommarbilder så ändrade jag uppfattning och vi åkte ut igen i april, och bokade dagen efter!
Vi höll det sedan hemligt till sommaren för vi ville att det skulle vara mindre än två år kvar när berättade. Sjuuukt svårt.


Denna veckan har varit väldigt lugn. Lite skola, lite träning och slapp i soffan. Inget jobb utan denna veckan ville jag ha lugn för på lördag börjar jag tentaplugga. Tredje sista tentan (förhoppningsvis om jag inte får omtenta) och känner mig taggad att bocka av den!


Hoppas ni får en härlig torsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards