emmawelinder

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Emma Welinder - 15 mars 2016 19:41


Gokväll! Ja då var tisdagen också gjort. Bara en dag kvar till tentan vilket känns så skönt, men samtidigt nervöst.
Idag har det ju varit så fint väder och det verkar som att det ska fortsätta. Härligt! Satte mig en halvtimme på balkongen när jag kom hem. Chrille var ute och sprang. Sen körde vi till center syd för jag skulle se om jag kunde få ett billigare abonnemang, och det kunde jag eftersom jag inte surfar så mycket. Sen gick vi en promenad i Kävlinge och nu står Chrille och lagar potatisgratäng och kassler.
På lördag så ska vi på 1 års-kalas och idag kom det jag hade beställt. Så fint:-) Får visa på lördag!

Hoppas ni haft en härlig och solig dag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards