emmawelinder

Alla inlägg under januari 2015

Av Emma Welinder - 31 januari 2015 16:01


Hejsan!
Igår så va som sagt jag och Chrille i Köpenhamn för att fira våra 5 år tillsammans! Vi åkte in vid tre-tiden och strosade runt på Ströget. Hittade ett fint linne och en träningströja från Nike på utförsäljning:-)
Sen åt vi en god middag på Jensens Böfhus!


Idag så har jag varit i Skrylle med föräldrarna och sprungit. Blev nästan 2 min snabbare än sist jag sprang. Målet är att springa 5 km under 30 min. Idag blev det 31 min och 23 s och då va jag död (!) när jag kom i mål så dröjer nog ett litet tag!


Hela eftermiddagen har jag bara slappat och tittat på SATC. Chrille jobbar natt så får underhålla mig själv ikväll.

Hoppas ni får en bra lördag!

Av Emma Welinder - 30 januari 2015 14:47


...frågade Chrille om han fick kalla mig hans flickvän!

Nu är vi påväg till Köpenhamn för lite mys och middag:-)

Får bli lite bilder från arkivet idag!

Av Emma Welinder - 29 januari 2015 22:42


Gokväll! Blir ett sent inlägg ikväll. Har varit en skön dag idag. För en gång skull så fattade man någonting i skolan:P Sen va vi en sväng inom Nova och handlade kortspelet Skip?Bo och en ny dammsugare. Den vi har nu suger för visso in skiten men sprutar ut den igen från ett annat hål så det fick bli till att köpa en ny helt enkelt! Dom 1200kr kunde man haft roligare gör;-)

Så ikväll istället för att titta på TV så spelade vi kort vilket va väldigt kul som omväxling. Att man inte gör det oftare!

Nu blir det sängen. Fredag imorgon och en speciell dag för oss <3

Av Emma Welinder - 28 januari 2015 21:25


Hej på er!
Lång dag idag. 8-17 i skolan sen 1 h träning och 1 h jobb så va hemma inte hemma förrän kvart över sju! Möttes av en god laxmiddag:-)
Träningen gick också bättre än förväntat, sprang 45 min och körde lite stryka för ryggen så nu kan jag ta kväll med gott samvete!

Lääängtar till fredag och helg!

Av Emma Welinder - 28 januari 2015 08:20


Godmorgon! Onsdag idag och snart mer än halva veckan gjord!
Kom på att jag har glömt visa tårtan jag gjorde förra fredagen. Blev faktiskt väldigt nöjd, hade inte gjort den dekorationen innan så va lite nervös hur det skulle bli:-)
Hoppas ni får en bra dag!

TRX

Av Emma Welinder - 27 januari 2015 18:13


Hejsan! Tänkte blogga igår efter träningen men har nog aldrig varit så trött i kroppen! Helt död. Körde TRX och det va längesen jag tränade det och det blev nog en chock för kroppen. Kan knappt sätta mig ner idag:P

Idag blir det en desto lugnare kväll, ska snart äta falukorv i ugn med hemmagjord potatismos:-)
TV-serien Mordet är också ikväll, tyckte det va intressant att titta på!

Hoppas ni får en skön tisdagskväll!

Av Emma Welinder - 25 januari 2015 18:04


Hejsan! Söndag idag. Hade gärna fortsatt med helg imorgon men får väl ta tag i sitt liv.
Började dagen idag ute i Skrylle. Vi ska ju springa varje söndag nu, men kände mig lite hängig igår så vågade inte springa utan tog en promenad med Mille medan Chrille och mamma sprang!
Sen blev det hem och duscha och iväg till Vellinge på 1 års-kalas för Oscar!
Nu är middagen på G i ugnen och jag är vrålhungrig!

Hoppas ni haft en bra helg:-)

Av oss fick han lite nya kläder!

Av Emma Welinder - 24 januari 2015 18:23


Hej! Idag har det blivit lite jobb och plugg under dagen.
Sen tog vi en timmes promenad i snövädret. Har lite ont i ögonbrynen efter allt kisande med ögonen pga snön man fick i ögonen:P

Nu blir det pizza och handboll! Sverige - Frankrike spelar så håller tummarna att dom vinner, men blir nog en tuff match!

Ha en bra lördagskväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards