emmawelinder

Alla inlägg den 22 mars 2016

Av Emma Welinder - 22 mars 2016 17:13


Hej! Denna veckan började bra, om vi pratar pengar, annars började den inte så bra:P
Igår så sålde jag två kursböcker för 1400kr, det känns verkligen som gratis pengar när man gör det (eftersom man förtränger vad man gav för dom). Och idag kom skattebeskedet, också känslan av gratispengar. Blev väl kanske inte supermycket för min del eftersom jag inte sommarjobbade i somras men någon liten tusenlapp blev det.
Annars då, har ett projektarbete och ett forskningsprojekt denna läsperioden. Tummen upp för forskningsprojektet och tummen ner för projektarbete.

Optimera kapaciteten i batteri :-(

Matematisk statistik :-)

Både idag och igår var jag ute och gick en timme på morgonen innan jag cyklade till skolan. Sen hem och äta och vidare till Flextrus för att jobba halv tre till elva.
Imorgon blir det att plugga hemma, så får man lite sovmorgon!

Hoppas ni har en bra onsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards