emmawelinder

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Emma Welinder - 19 mars 2016 15:36


Vilken härlig dag! Har varit på toppenhumör och känt mig riktigt lycklig idag. Så lyckligt lottad och tacksam.

Jag nämnde ju att vi kanske skulle göra något tokigt idag, och det gjorde vi. Vi har nu köpt den första möbeln till huset. Grejen är den att ibland åker vi ut till möbelaffärer och letar lite inspiration till hus (i brist på annat att göra) och i höstas så hittade vi ett fint matbord som vi båda verkligen gillade. I onsdags av någon anledning så fick jag en så stark känsla av att vi måste köpa bordet nu. Tänk så försvinner det innan vi ska köpa hus och vi kommer inte hitta ett lika fint. Lyckades dock inte övertala någon att det var ett bra beslut (vilket var förståligt) men jag blev verkligen ledsen.
Dagen efter är bordet på rea på 50%. Say what! Då tyckte även Chrille att det var en alldeles för bra deal att motstå. OM det skulle bli så att det av någon anledning inte får plats i huset eller om vi av någon annan anledning inte kan ha det så kan vi sälja det i nyskick och inte förlora mycket. Så idag var vi på ILVA och köpte bordet!:D

Av Emma Welinder - 19 mars 2016 10:24


Godmorgon! Igår var det aktivitetsdag på Flextrus. Vi hade först utbildning under dagen (kändes supervuxet att sitta på företagsmöte) och sen åkte vi in till boulebaren i Malmö. Det var roligt att spela men tur att vi kom redan vid halv fem, för sen när vi satt och åt så kom det in lite (mycket) tveksamt folk om vi säger så. Malmö bevisar än en gång varför jag aldrig åker dit.


Hoppas ni får en bra lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards