emmawelinder

Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Emma Welinder - 20 mars 2016 19:51


Under helgen så har nya vårblommor inhandlats. Det blev rosor på matbordet, tulpaner på soffbordet, påskliljor på balkongen och en vit -vet inte vad den heter- på hyllan. Så nu är det blommigt och fint här hemma. Passat perfekt till detta fina helgväder.

Av Emma Welinder - 20 mars 2016 11:48


Godförmiddag! Vi har inte kommit längre än till soffan. En riktig slappesöndag blir det, och så härligt att få ha en sådan!
Igår var vi på kalas i Lomma. Jättetrevligt och vi satt och spelade Med andra ord till kl halv två på natten. Så idag så tar vi det lugnt, ska ner och handla lite inför veckan och till furulund och Städa. Sen blir det The walking dead resten av eftermiddagen. Ska kanske till Lomma igen ikväll och hjälpa Andreas och Carro att äta upp alla rester;-)
Hoppas ni får en skön söndag!

Elna fick dessa byxorna av oss

Liam och Elna träffar kusinen Kajsa för första gången

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards