emmawelinder

Alla inlägg under september 2014

Av Emma Welinder - 29 september 2014 21:21


Gokväll!
Idag har vi äntligen varit och handlat nya badrumshanddukar! Blev vita då Chrille inte gillade mitt förslag på rosa, hihi ;-)
Sen har vi tagit en lång promenad nu på kvällen och ätit god kyckling med kroketter! Nu är klockan snart halv tio och jag är supertrött så tänkte gå o lägga mig :-)
Natti natti!

Ny tvålbehållare och tandborstmugg hittade vi också! Allt på Hemtex.

Av Emma Welinder - 29 september 2014 11:14


Godmorgon!
Helgen bara flög förbi och nu är det måndag igen. Skola som vanligt och denna veckan har vi vår sista lab så ser fram emot att slippa det sen och ha betydligt mer ledig tid!

Fint väder är det idag också och slutar kl 12 så idag är det ju inte superjobbigt;-)

Ha en fin måndag!

Av Emma Welinder - 28 september 2014 12:54


Godmiddag!
Igår blev det inget bloggande eftersom jag inte kunde säga vad vi skulle göra. Vi skulle nämligen på en 30 års överraskningsfest med temat rock! Chrilles vän Andre fyllde 30 år så hans familj hade ordnat en överraskningsfest för honom! Det bjöds på god mat o dricka, och massa dans till rockmusik!

Idag är man ju lite seg så blir massa serietittande och antagligen en pizza till middag;-) Helgen har gått så fort så ska verkligen njuta av att inte göra någonting idag!

Hoppas ni får en bra söndag:-)

Av Emma Welinder - 27 september 2014 00:14


Hej! Idag blev det skola till kl tre sen höll vi helg! Skönt!!
Väl hemma städade jag lägenheten o röjde undan, och sen duschade o gjorde mig iordning för att möts upp Sofia och Elin nere i stan!
Det blev middag på Stäket, drinkar på Stortorget och massa tjejsnack;-)
Bra start på helgen!

Nya färgglada rosor :-)


Trevlig helg!

Av Emma Welinder - 25 september 2014 20:55


Hej!
Glömde faktiskt bort att blogga igår för vi hade en så mysig kväll! Vi började att titta på en ny serie som heter The Borgias och åt kladdkaka :-) Så härligt att lyxa till det en onsdag!

Idag blev det skola, labrapportskrivande efter det och nu har det blivit lite mer serietittande!

Fredag imorgon, härligt! Denna veckan har bara susat förbi!

Av Emma Welinder - 23 september 2014 18:32


Gokväll! Idag var det minsan kyligt att cykla till skolan, blir inhandling av vantar snarast möjligt! Även nya inneskor behövs så blir kanske lite shopping för varma mysiga höstkläder till helgen :-)
Hösten för mig är en väldigt mysig årstid, man kryper ner under filten, tänder ljus, bär mysiga stickade tröjor, fina mössor och halsdukar, tar promenader och har mysiga filmkvällar!
Här kommer lite höstinspiration!

Av Emma Welinder - 22 september 2014 20:33


Hej!
Måndag igen. Äntligen fick man gå hem kl 12 när man slutade! Hade lite ont i huvudet, visste inte om det va förkylning pågång eller om det va stress så hoppade spinningen och tog en lång promenad på 1h 15 min och fick massa frisk luft och det kändes direkt bättre!
Men vilket höstväder det är ute, man fick hålla bra tempo för att hålla värmen uppe!
När jag va hemma igen blev det en varmdusch och soppa.

Löven börjar skifta färg nu!


Igår kväll så tittade vi på Sean och Catherine bröllop som gick på tv! Åh! Som tårarna rann (mina då) ;-) Finns inget bättre att titta på! 4 år kan inte gå fort nog <3

Av Emma Welinder - 21 september 2014 17:50


Hej! Idag blev en lite tokig dag. Vi åkte ut till nova efter att vi hade ätit frukost för att göra lite ärenden och inne på Hemtex så ser jag en pläd som jag såg någon gång i julas och som jag ångrade mig att jag inte köpte. Så den fick följa med hem helt enkelt! Sen började vi prata om att kuddarna i soffan ser lite tradiga ut nu och dom har börjat spicka i sömmen och när mamma o jag va i Malmö i somras så såg jag några jättefina kuddar inne på Bolia som jag fortfarande har gått och tänkt på så vi åkte faktiskt in dit och köpte dom kuddarna för Chrille tyckte dom va lika fina som jag :D Så nu har vår soffa fått en liten makeover!

På vägen hem körde vi inom Hemmakväll och hyrde en film. Så ikväll blir det pizza, långfilm och tårta från igår!

Hoppas ni haft en bra helg!

Innan

Efter

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards