emmawelinder

Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Emma Welinder - 30 mars 2016 14:55


Hejsan! Ja igår var vi barnvakt åt Liam och Elna. Det var roligt och mysigt. Vi började med att äta middag, falukorv och makaroner kände vi var lagom avancerat.
Sen byggde vi med lera. Eller Chrille och Liam byggde och jag och Elna tittade på.


Elna var verkligen på myshumör, till min stora glädje. Men när vi sitter vi bordet och bygger lera så somnar hon.

Tummen upp att hon sover.
Tummen ner att pjamas ska på, blöja ska bytas och välling ska drickas. Tusan.
Kändes som lite för många saker att skippa. Så hon vaknade och var sen pigg i en timme till så vi lekte allihop på Liams rum.


Sen blev det välling och läggdags för Elna och film för oss och Liam tills han också somnade.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards