emmawelinder

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Emma Welinder - 7 mars 2016 20:07


Hejsan! Tiden tickar på. Sjukt att känna att när tentan är skriven nästa torsdag så har redan mer än halva mars gått.
Idag gick jag upp kl åtta och var på skolan nio, men somnade inte förrän tolv igår så har varit riktigt trött idag så ska lägga mig innan nio ikväll. Har inte mått så bra idag heller. Ont i både huvud och hals. Får hoppas att det inte bryter ut någon megaförkyldning, lite dålig timing liksom.

Tycker det har varit roligt att följa Melodifestivalen detta året. Vi brukar bara titta på finalen i mello och Eurovision men nu har vi sett alla deltävlingar vilket gör att finalen kommer vara så mycket bättre. Lisa Ajax låt fastnade jag verkligen för. Älskar den. Tror dock inte den kommer vinna men jag hejar på den i alla fall:-)

Hoppas ni haft en bra måndag!


Bilder från vår labb i projektet där vi ska optimera ett batteri. Kuuuuul...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards