emmawelinder

Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Emma Welinder - 12 mars 2016 23:31


Gokväll! Då var Melodifestivalfinalen över och inte jätteförvånande att Frans vann. En bra låt som jag tror att det kommer gå bra för i Eurovision!
Den låten som jag hejade på, Lisa Ajax, visste jag inte skulle vinna men jag tycker att den är så himla bra, speciellt refrängtexten! Blir så när man är inne i lite bröllopsmood ;-)

Because you got it, everything I ever wanted
You're the only thing that's solid, I was nothing till you made that clear
So when you're broken hearted, promise I will leave you holid
Think about the world we started, you know I'm gonna be right here
Every day, every day, every day

Av Emma Welinder - 12 mars 2016 09:58


Godmorgon lördag! Ja jag ligger fortfarande och drar mig i sängen. Har dock en del jag vill hinna med idag. Det ska pluggas, sen promenera ner till posten och hämta ut mina nycklar som jag tappade för två veckor sen som någon hittat (TACK till dig), duscha och Städa.
Ikväll ska vi hem till mina föräldrar för lite taco och mellomys. Chrille slutar kl 20 så han hinner precis till mello;-)

Hoppas att ni får en härlig lördag alla fina!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards