emmawelinder

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Emma Welinder - 27 mars 2016 21:37


Gokväll! Ja idag var vi först på kalas hos mina föräldrar kl 13 för min bror fyller 24 år idag. Vi har nog aldrig varit så många på släktmiddag innan! Släkt på både mamma och pappas sida kom så det var roligt.
Kl 17 skulle vi sedan vidare till chrilles föräldrar för lite påskfirande. Det blev en klassisk påskmiddag. Jag var duktig och åt ingen efterrätt på något av kalasen, dock på det sista så var det inte så svårt. Efter middagen så tog jag upp lilla Kajsa som inte ville sova själv i soffan, sen sov hon i min famn tills vi skulle hem. En sån söt go liten bebis <3


När vi kom hem och la oss i soffan så lägger sig Chrille i mitt knä och säger "äntligen är det ledigt", haha!

Hoppas ni haft en bra söndag, och hur gött är det inte att det är ledigt imorgon också!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards