emmawelinder

Alla inlägg under mars 2017

Av Emma Welinder - 5 mars 2017 18:38


Gokväll! Idag är det sista söndagen i lägenheten. Nästa lördag går flyttlasset till Kävlinge. Vi har därför unnat oss lite extra idag och haft en riktigt bra dag!
Vi började med en extra god frukost. Jag gav fästmannen lite sovmorgon och körde ner till citygross och handlade frukost och middag. Handlade ett gott bröd och gjorde även "frukostmuffins" med skinka, ost och ägg.


Sen gjorde vi lite ärenden, handlade bl.a flyttlådor och mat till Hugo. Hittade en hamburgare så han också fick något extra idag.


Sen satt vi med bröllopsplanering resten av eftermiddagen. Snackade lite med toastmastern, gjorde listor, hindersprövning och ansökan om byte av efternamn för Chrille. Vi har ju valt Welinder som efternamn. Eftersom alla har osa:t så kunde vi ju göra bordsplacering nu också, tänkte att jag provar och ser hur första utkastet blir...och det blev jättebra! Några småjusteringar behöver göras men annars gick det ihop. Pjuh. Har sett fram emot att göra bordsplacering, blev nästan lite besviken över hur snabbt det gick haha.

Till middag blev det sen oxfilé-pasta. Supersmarrigt!


Nu väntar äppelpaj och Snabba cash! Hoppas ni haft en bra helg!

Allmänt · Hugo · Mat
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards