emmawelinder

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av Emma Welinder - 26 mars 2016 15:25


Godeftermiddag! Här skiner solen och jag har tagit mig hem till mina föräldrar för att tvätta bilen. Det känns så vårigt att stå på framsidan av ett hus när solen skiner och tvätta bilen. Härligt! Ännu härligare ska det bli när man kan göra det framför sitt eget hus!
Imorse innan jag åkte hit så var jag och gymmade, samt inom Ica och handlade ingredienser till pannacotta ikväll. Idag är min ätardag denna veckan!
Sen tog jag bussen till Kävlinge och hämtade bilen på chrilles jobb och körde hem till föräldrarna. Lite bökigt men ville verkligen inte sitta inne i lägenheten hela dagen idag igen, det räckte med igår. För mig räcker det med tre timmar i soffan framför en bra serie sen blir jag rastlös, framför allt om det är på dagen.
Så nu ska jag snart köra hem. Orkar inte ta bussen, så tar bilen hem så får jag hämta Chrille kl nio imorgon bitti när han slutar.

Hoppas ni har en härlig påskafton! Imorgon väntar dubbelt firande för vår del. Ser fram emot det!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards