emmawelinder

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Emma Welinder - 4 mars 2016 19:16


Ja för fyra dagar sen blev Chrille morbror till en liten flicka. Vad är oddsen att få barn på skottdagen, men så roligt. I eftermiddags var vi och hälsade på och Gud så liten och söt hon var. Man blir lika chockad varje gång över hur små dom är. På bild ser dom större ut tycker jag.

Påvägen hem hämtade vi upp mat från Vespa och tittade på det sista avsnittet av Downton Abbey i säsong sex. Ett lyckligt slut där med med både bröllop och bebis. Vill bara spola fram tiden tills det är vår tur.

Hoppas ni får en skön fredagskväll!

En trött liten Kajsa :-)

Av Emma Welinder - 4 mars 2016 09:33


Godmorgon! Igår kväll fick jag ett ryck och bakade ett gäng vanilj- och kanelbullar. Börjar tentaplugga imorgon och då är det bra att ha sådana liggandes;-)


Nu blir det labb i 2-3 timmar, sen ska vi iväg och göra något väldigt, väldigt roligt!

Puss o kram

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards