emmawelinder

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Emma Welinder - 30 juli 2014 22:31


Godkväll!
Idag har i princip hela dagen spenderats åt att baka en tårta. Den blev ganska lyckad. Det enda som inte fungerade var den rosa dekorationen som skulle spritsas på. Den blev av någon anledning alldeles för lös och satt inte kvar när man skulle spritsa sidorna. Men smaken på tårtan blev bra!

Chrille slutade jobbet 17.30 och vi har haft en lugn kväll i soffan, ätit lax, tårta och kollat på den senaste James Bond filmen. Jag missade tyvärr dom sista minuterna då jag var tvungen att åka till jobbet. Nattpass idag. Längtar sååå till semester nu. Har tyckt det varit ok att jobba fram till nu. Börjar kännas att man inte varit ledig på länge! 2,5 vecka kvar ;-)

Målet!

Haha, ingen skönhet! Men den va ju trots allt god :-)

Av Emma Welinder - 30 juli 2014 13:44


Hej på er!
Idag har jag och Chrille varit tillsammans i 4,5 år! Herre Gud vad tiden går fort, men när man tänker tillbaka så har vi ju hunnit med jättemycket. När vi träffades gick jag sista året i gymnasiet. Sen dess har jag jobbat, Chrille varit i Afghanistan 6 månader, jag har börjat läsa på LTH, vi har blivit sambo, gjort 5 resor tillsammans och är nu förlovade! Helt klart den lyckligaste tiden i mitt liv <3

Nu håller jag på att baka en liten tårta. Ville så gärna prova göra den och tänkte att idag hade ju passat bra:-)

Och nu till det man egentligen inte får säga när det är sommar i Sverige: Hur skööönt är det inte att det regnar idag!!

Har varje år sen vi blev tillsammans gjort en fotobok :-)

Kvällen vi träffades! Helt plötsligt var pappa där med kameran!

Santorini, vår första resa

Chrille kommer hem från Afghanistan

Barcelona

Köpt lägenhet

<3

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards