emmawelinder

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Emma Welinder - 28 juli 2014 16:09


Hallå i värmen! Vaknade sval och utvilad kl 10 idag. Sätter mig upp i sängen och innan jag hinner resa mig ser jag en stor svart prick i hörnet. Ser lite suddigt men gnuggar ögonen och jo visst är det en fet husspindel som sitter där. Hel... jäv... skit! 2 sekunder senare var Chrille uppe ur sägen! För er som inte vet, jag hatar (!) spindlar. Första året vi bodde i lägenheten hade vi ingen spindel, andra året kanske en liten, och nu tredje året bara vräker det in. Det senaste dygnet har vi haft 3! En hoppe, en långben och nu en husspindel. Nu räcker det! Så nu har vi varit inne och beställt en spindelskrämma som jag ber till Gud ska fungera!


Annars idag så har jag varit inne om Apoteket en snabb sväng, vi har frostat av frysen lite och städat i lägenheten.
Nu sitter jag på jobbet och efter jag slutat tänkte jag träna. Full rulle!
Hoppas ni har en bra måndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards