emmawelinder

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Emma Welinder - 6 juli 2014 17:25


Hej i solen!
Idag spelade hela familjen minigolf. Längesen sist, vilket märktes för det gick inte så bra för min del :P Men varmt och skönt va där i alla fall!
Innan vi åkte dit körde vi inom några goda vänner som köpt ny lägenhet i Lomma. Bättre utsikt får man leta efter!
Nu blir det grillning hos föräldrarna. Ska bli gott:-)

Utsikten från lägenheten


Ha en skön o solig söndagskväll!

Av Emma Welinder - 6 juli 2014 00:34


Hallå! Denna lördagen har gått så fort. Har hunnit med att träna lite och slappa på soffan innan det var dags att göra sig iordning för kvällen! Jag och Sofia skulle träffas nere i stan och äta lite mat o umgås:-) Det blev Harry's ikväll! Trevligt och gott som vanligt! På slutet så kom Elin förbi också efter jobbet:-)
Nu blir det sängen, imorgon blir en kul dag med familjen!
Godnatt

Kvällens outfit

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards