emmawelinder

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Emma Welinder - 16 juli 2014 17:32


Godeftermiddag:-)
Åh, 11,5 h sömn blev det inatt. Så skönt! Var kanske tur att jag var tvungen att ställa kl på 10 idag. Ringde Capio Cityklinik igår för att boka tid till cellprovtagning. Är livrädd för allt som har med sådant att göra. Ringer första samtalet och kom som tur var inte fram för 5 sekunder senare började jag gråta hysteriskt. Börjar ju bra. Chrille tröstar mig och när jag samlat mig igen ringer jag en gång till, då får jag numret till barnmorskan som jag skulle ringa idag mellan kl 10-11. Ringer 88 (!) gånger och varje gång tutar det upptaget. Får ringa deras vårdcentral igen och nu fick jag en tid! Jäkla projekt.

Nu var det bara en timme tills jag skulle cykla till jobbet så passade på att städa lägenheten och surfa inne på Hela Sverige bakats recept! Hittar två som jag är sugen på att prova ;-) Får se när det blir för det är ju inte dom små kakorna, inte den ena i alla fall!

Hoppas ni får en bra dag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards