emmawelinder

Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Emma Welinder - 29 juli 2014 15:22


Hej!
Idag var det två år sedan min fina morfar gick bort. Så i morse var vi och satte blommor på minneslunden. Du var så älskad och är så saknad!

Efter vi varit där åkte vi hem till mamma o pappa och tog en fika. Jag hade köpt en gris till mille med ett sådant riktigt högt irriterande pipljud:P Men som jag trodde, efter 5 minuter var den sönder!
Sen åkte jag o Chrille och handlade och hämtade ut paket på posten. Chrille skulle möta upp en vän nere i stan så jag tog bilen och åkte hem. Dock hade jag inga nycklar med mig så jag lånade Chrilles bilnyckel, bara det när jag kör upp på parkeringen hemma så kommer jag på att jag har ju ingen lägenhetsnyckel. Hallååå! Hur tänkte jag där, förmodligen inte alls!
Så fick köra ner i stan igen och möta upp Chrille och få hans. Hem igen och hade nu 15 min på mig att laga matlåda, packa väskan och ut genom dörren. Men jag hann:-) Hann dock inte öppna mina paket som jag hämtade ut så det ser jag fram emot ikväll!
Hoppas er dag har varit lugnare än min:-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards