emmawelinder

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Emma Welinder - 3 juli 2014 22:00


Gokväll! Sista förmiddagspasset avklarat för denna veckan. Imorgon börjar jag inte förrän två :-)

Väl hemma åkte vi till citygross och handlade, var sugen på att baka lite! Idag fick bli tekakor, aldrig bakat det innan men dom blev goda!

Påtal om något helt annat så är det ju mycket politik som debatteras denna veckan på Gotland! :-) Har inte följt det så noga, men vissa saker är svåra att undvika, som t.ex Åsa Romsons tal för miljöpartiet. Förstår inte riktigt hur man kan bedriva politik genom smutskastning av män! Att skylla miljöproblemen på män då hon anser att de äter mer kött och släpper ut mer koldioxid och därmed dra alla över en kant. Det är samma sak som att säga att alla invandrare är kriminella då mycket brott begås av invandrare, men Gud nåde om man skulle uttrycka sig så! Samma påhopp av folkgrupp enligt mig så MP har helt tappat min respekt!
Verkligen hett i politiken nu!;-)
Gillar hur Moderaterna idag stod fast vid sig trygga politik om välfärd och jobb och inte följer de "trendiga" frågorna! Men smaken är som baken:-)
Ha en trevlig torsdagskväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards