emmawelinder

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Emma Welinder - 13 juli 2014 18:02


Hej ni!
Idag har varit en trött dag! Skulle ställa om från natt till dag och det sket sig:P somnade inte förrän kl tre inatt och kom inte ur sängen förrän kl tolv idag, och då är jag ändå jättetrött! Och ska upp halv fem o jobba imorgon, haha, skit också!
Menmen, vi åkte ut en sväng till nova idag, åt frukost på espresso house och handlade shorts till Chrille och jag hittade en tröja till hösten:-) Sen har vi även varit i en zoo-butik och tittat på fiskar. Chrille har fått för sig att vi ska köpa akvarium:P Jo, kan va fint om man hittar rätt och gillar det akvarium han hittade! Men vi får se!

Nu ligger jag i soffan och tittar på Hela Sverige bakar o Chrille står i köket och lagar söndagsmiddagen, lyx!:-) Blir efterrätt till fotbollen sen som jag har gjort, men gör ett inlägg om det sen!

Nu hejar vi på att Tyskland tar hem VM-guldet

Väldigt fin faktiskt

Trött och bortskämt tjej!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards