emmawelinder

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Emma Welinder - 7 juli 2014 19:44


Gokväll! Idag har inte varit en super dag. Fick sova ut idag men sen blev det sjukt stressigt när jag kom på att jag inte har någon mat att ta med mig till jobbet och fick ställa mig o laga spagetti och köttfärssås i sista minuten. Men kom hemifrån i tid, tyvärr, för när jag har cyklat 1 minut så öppnar (!) himlen sig! Herre Gud, som tur var så slängde jag ner en poncho precis innan jag stack då det mullrat i en halvtimme och molnen såg mörka ut. Slänger mig in bland träd o buskar och drar på mig ponchon, men har liksom inte tid att stå där så jag ger mig ut o cyklar till jobbet. Usch det var inte kul! Känns som det är en förkylning på G nu när man suttit på jobb med vått hår och inga strumpor:-(


Något som var lite roligare var kvällen går! Vilken perfekt sommarkväll det var! Vi satt ute hela kvällen till kl tio, åt grillat och hade trevligt! Och massa bus o mys med Mille:-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards