emmawelinder

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Emma Welinder - 20 juli 2014 15:20


Hej! Åh detta härliga väder! Idag blev det sol o bad igen, men vi åkte ut till Saxtorps dammar denna gången. Hade blivit tipsade om att där skulle vara fin, och det va det! Perfekt att man får ha med hund där också. Så jag, Chrille, mamma, Victor o Mille åkte dit. Riktigt härligt va det! Mille är tyvärr inte jätteförtjust i att bada, men vi gick ut med honom så fick han simma in ;-) Pussglad var han i alla fall när vi låg på handdukarna och solade!

Nu blir det en lugn eftermiddag/kväll i soffan innan jag ska jobba natt kl 22. Segt, men det är skiftbyte nästa vecka så jag blir ledig mån-tis då jag egentligen också skulle jobbat natt så det känns helt ok att gå iväg ikväll.

Hoppas ni har en skön söndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards