emmawelinder

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Emma Welinder - 12 juli 2014 16:52


Hej! Nu har man fått sova ut och är redo för dagen! Har planterat blommorna som vi köpte igår. Det gör verkligen stor skillnad på balkongen, roligare att sitta därute nu:-)


Till den andra rubriken, när jag satt och åt frukost och bläddrade igenom reklamen så såg jag ett reklamblad där dom skrev att dom öppnat ett nytt ställe där dom endast säljer halalkött. Tycker det är så sjuk dubbelmoral av Sverige att tillåta det. Nu är det ju så himla viktigt att djuren har det så bra som det går och att slakten är så smärtfri som möjligt, men tydligen så är religionens lagar helt plötsligt viktigare. Tycker det är djurplågeri och skäms över Sverige att man inte står upp för vad vi egentligen står för! Jag har inget emot att man är religiös och tror på en religion, vilken som helst, sålänge det inte går ut över andra (både människor och djur). Tycker inte religion ska få styra sådana saker! Men det smyger sig in mer och mer, för vi är ju rasister om vi inte tillåter det.


Nej nu blir det en promenad sen middag hos svärföräldrarna.

Trevlig helg till er!

Av Emma Welinder - 12 juli 2014 06:45


...godnatt till mig!

Nu ska jag äntligen få sova:-) Ser ut att bli fint väder idag, dock säger dmi annat så får se vad dagen bjuder på! Hoppar ni får en fin lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards