emmawelinder

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Emma Welinder - 27 juli 2014 16:02


Godeftermiddag!
Nu sitter vi i bilen på väg hem till Skåne igen efter ett trevligt dygn hos Sofia o Adam! Vi började gårdagen med att äta lunch på Harrys, och när vi var klara var det strålande sol så vi åkte ut till Tylösand för att bada och sola. Men, så blev det ju inte riktigt. När vi är 100 m från parkeringen börjar det regna och dra in riktigt mörka moln. Men när regnet upphörde gick vi ner till stranden och va där i 10 min innan det började blixtra och mullra ordentligt. Så det var ju bara att hoppa in i bilen och åka hem igen :P


Väl hemma beställde vi mat och gjorde iordning oss för en utekväll! Dock blev det inte utgång men kul hade vi!


Idag tänkte vi att vi skulle gå och prova ett nytt brunchställe. Vi gick 40 min i denna värmen bara för att komma fram och konstatera att här får vi ju inte plats! Åh, bussen tillbaka till stan och sätta oss på en uteservering lagom till lite ner muller och regn. Men nu är vi mätte och belåtna och påväg hem till Lund :-)


Ha en bra söndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards