emmawelinder

Alla inlägg den 28 september 2015

Av Emma Welinder - 28 september 2015 20:12


Hej! Då var måndagen äntligen över, i alla fall den jobbiga delen. Bara middag och TV kvar vilket ska bli så skönt. Var i skolan 8-16, sen har jag suttit och pluggat till kl 20. Så nu blir det äntligen middag!

Har varit en seg måndag, fick typ utbrott på en utbytesstudent i min och Johannas projektgrupp. Han kommer inte de tider vi har bestämt och idag när jag och Johanna i princip var klara med den experimentella delen dyker han upp och vill att vi förklarar vad vi har gjort så att han nu kan hänga med. Då fick jag bryt och frågade vår handledare om vi fick kasta ut honom ur gruppen vilket (tyvärr tyckte han också) inte gick. Jag gjorde i alla fall klart för honom att han skriver den största delen av rapporten. Fattar inte att detta är vuxna människor som ska ut i arbetslivet som civilingenjörer!

Så nu är jag glad att denna måndagen är över:-)

Lite bilder från dagen.

Klarblå himmel påväg till skolan

Kollade in LTHs mineralsamling på ena föreläsningen.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards