emmawelinder

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Emma Welinder - 7 september 2015 16:16


Hej! Ny vecka och andra skolveckan nu. Har haft en riktigt bra helg. Igår var en härlig dag. Promenad i solen, shopping på Nova och släktkalas med supergod mat (var duktig och hoppade efterrätten dock).
På Nova handlade vi present till chrilles syster som har kalas nästa helg och jag inhandlade julklappen till mig från mina föräldrar. Sist jag skulle få tag på en Odd Molly tröja vid jul var allt (!) slut. Fick beställa från England så denna gången är jag ute i god tid.

(Chrilles kaka, som jag nallade lite på)

Nu är skola och träning gjord för denna dagen så blir lite slapp i soffan och läsning i materialboken.

Lite nytt lack på naglarna också:-)

Ha en bra måndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards