emmawelinder

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Emma Welinder - 21 september 2015 22:25


Hej! Då var måndagen gjord. Skönt! Fick inte vilat upp mig i helgen över huvudtaget. Var det inte plugg så skulle man iväg, vilket var väldigt trevligt och skönt att komma ut, men när man landar i soffan kl sju på söndagkvällen och känner att har jag tur så klarar jag av att vara vaken 1,5 h och titta på Johan Falk sen går jag och lägger mig, då kände jag att jag inte hunnit vila upp mig alls. Vilket kändes idag.
Var egentligen helt ledig idag men hade möte med ena projektgruppen på förmiddag och med den andra på eftermiddag så var inte hemma förrän halv fyra. Att då sätta sig och fortsätta plugga var inte kul, och när jag verkligen inte pallar det mer så var det träning som gällde. Kl 20 landar jag i soffan nyduschad med gårdagens sallad till middag.
När jag kom ut ut duschen så tog jag min deo, rullade den under armarna, skruvade på korken, och slängde den i toaletten. Ja toaletten! Då är man trött haha XD

Hoppas på en lugnare morgondag!

Av Emma Welinder - 21 september 2015 08:03


Godmorgon! Igår blev en skön dag men Gud vad fort den gick. Blev klar med pluggandet kl ett och stack ut och sprang en runda sen. Kl fyra skulle vi till Tanja, Jonas och Malte. Blev en fika och promenad. Längesen vi träffades! Köpte med oss pizza och sallad hem och kollade på Johan Falk.
Idag blir det full rulle i skolan. När man väl kommer hem blir det mer plugg och träning. Är trött innan dagen ens börjat!
Hoppas ni får en lugnare start på veckan!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards