emmawelinder

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Emma Welinder - 11 september 2015 14:11


Hej! Fredag idag och jag är ledig. Härligt! Vaknade halv nio och kände mig utvilad så gick upp och fick ett ryck så jag storstädade hela lägenheten. Älskar att göra det inför helgen. När Chrille vaknade åkte vi till Citygross och Buketten.
Fick reda på att jag klarade min ena omtenta jag skrev i augusti! Wiiiii:D Så skönt. Väntar fortfarande på resultatet från den andra men nu har man i alla fall klarat en!
Chrille ska snart iväg och jobba och jag ska ta mig ner till gymmet och köra styrka. Sen blir det en lugn kväll framför en film och lite choklad och chips. Fedagsgott!
Ha en bra fredag!

Höstiga rosor :-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards