emmawelinder

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Emma Welinder - 13 september 2015 20:11


Gokväll! Söndag kväll och dags att klämma ur det sista av helgen.
Något jag planerade att göra under sommaren var att rensa i våra skafferilådor. Det blev inte av men inatt så drömde jag att jag gjorde det och hade en så härlig känsla när jag vaknade, så det gjorde att jag kände för att göra det idag! Såå skönt, ordning och reda ;-)

Innan:

Efter:

Innan:

Efter:


Ikväll blev det pannkakor till middag. Båda var rörande överens!
Tända ljus, mysbelysning, pannkakor och Johan Falk får avsluta denna helgen!

Av Emma Welinder - 13 september 2015 12:29


Hej på er! Riktigt söndagsväder är det idag. Regn och blåst. Trotsade det och gick ut på en timmes promenad när jag vaknat. Så nu är det väldigt skönt att efter en lång varm dusch hoppa i mjukiskläderna och stanna inne. Har lite plugg jag måste ta tag i så tänkte göra det nu direkt. Sen blir det att dona lite här hemma, slappa i soffan och laga pannkakor:-)
Igår var vi på släktkalas i Hofterup hos chrilles syster som har fyllt år. God mat och full fart!

Hoppas ni också får en härlig slappesöndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards