emmawelinder

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Emma Welinder - 3 september 2015 17:40


Hallå! Idag kl 12 var min sista föreläsning för denna veckan slut. Helg redan tolv en torsdag, magiskt underbart. Härligt med mjukstart! Har dock lite att läsa men det är inte så mycket så kan i princip vara ledig hela helgen.
Imorgon har vi inget särskilt planerat. Lite småsaker som träning, plugg, handla mat osv. Blir klassiskt fredagsmys. På lördag ska Chrille och hans bror hjälpa deras föräldrar att klippa häcken så jag och Carro hänger med barnen och svärföräldrarna. På söndag blir det kalas på kvällen så känns som en lagom uppbokad helg! Roligt att ha lite inplanerat och träffa folk men också skönt att ta det lugnt här hemma och umgås med min fina fästman.

Chrille slutar kl 20 så jag står för maten ikväll. Blir två middagar. Panerad fisk med pommes till Chrille (den jäkeln), och kycklingfilé med morötter till mig.

Ha en skön kväll!

Härlig morgon och fin utsikt från arkitekthuset.

Dagens läsning

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards