emmawelinder

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Emma Welinder - 17 september 2015 11:40


Hej på er! Helt ledig idag med eftersom jag läser själv hemma. Väldigt skönt att kunna lägga upp dagen som man vill.
I somras när jag tränade hade jag ingen struktur på vad jag tränade vilken dag. Jag vaknade och kände efter vad jag kände för just den dagen. Blev i 9 av 10 fall någon sorts fettförbränning. Jag gick ner bra på det men kände att jag nu till hösten ville lägga till styrka två dagar i veckan så har kört det i 3 v nu. Jag har inte gått ner utan istället gått upp 0,4 kg vilket känns lite sådär. Antagligen har jag ju gått upp för att jag har ökat i muskelmassa men känner att jag vill fortsätta att gå ner så tänkte ta bort ett styrkepass. Tror nästan att jag går tillbaka till så jag gjorde i somras. Tar det vecka för vecka. Nu tänkte jag prova att gå en morgonpromenad innan frukost tors-mån för det gick jag ner mycket på när jag gjorde det i somras, så får jag se hur det blir denna veckan.
Tycker det är så svårt att veta hur man ska göra. Det är dumt att stirra sig blind på vågen, speciellt när man styrketränar, samtidigt som det ger ett konkret resultat. Vill ju först och främst förbränna fett och inte bygga muskler så fokuserar på det ett tag till.

Nu ska jag sätta mig och läsa. Hoppas ni får en härlig dag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards