emmawelinder

Alla inlägg under september 2014

Av Emma Welinder - 2 september 2014 20:14


Gokväll!
Vilket fint väder det har varit idag! När sommarmånaden slutat så kommer det soliga vädret igen. Det gillas :-)
Skola idag igen, känns helt okej att komma tillbaka in i vardagen igen nu. Det jag älskar när hösten kommer är att man får lov att utan dåligt samvete uppdatera sin höstgarderob ;-) Mysiga stickade tröjor är höst för mig och har handlat in en del sådana nu (+lite annat) som jag älskar och längtar till att få använda!

Randig löst sittande skjorta från Gina tricot :-)


Efter att jag slutade skolan kl 12 så åkte vi ut till Järavallen och gick vår första höstpromenad! Vi gillar att gå promenader och brukar göra det några gånger i veckan.

Ha en bra tisdag!!

Av Emma Welinder - 1 september 2014 20:00


Hej på er!
Nu är första skoldagen gjord! Den började kl 8.15 med Matematisk statistik. Sen hade vi en håla på tre timmar (drygt) så åkte hem och åt lunch. Kl 13 så va det Analytisk kemi på schemat. Två svåra kurser så får se hur detta går :P

Dagens outfit!


Väl hemma så blev det en fika och sen dax för spinning! Känns skönt att ha kommit igång med träningen igen och det kändes bättre än vad jag trodde så allt som allt har det väl varit en bra måndag!


Nu blir det välförtjänt slapp i soffan efter en god lasagne som fästmannen lagat :-)

Önskar er en härlig start på veckan!!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards