emmawelinder

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Emma Welinder - 3 september 2014 20:49


Hej!
Även denna dagen har bjudit på strålande sol:-) Blev sovmorgon imorse till 10.15 idag då vi hade mat.stat och på eftermiddagen blev det kemi. Så va hemma strax efter kl tre idag och slank snabbt ner i soffan! Kände att det behövdes en lugn oplanerad eftermiddag! Hade 3 inspelade avsnitt utan The bachelor så dom har jag tittat på.
Nu vid sjutiden så finns inte så mycket på burken så passade på att rensa lite bland dom inspelade avsnitten på dvd:n och hittade då prinsessan Madeleines bröllop som jag hade spelat in! Kunde inte låta bli att titta på det (igen)! Älskar bröllop! Vet inte riktigt vad det är som gör det. Längtar ju otroligt mycket tills den dagen jag och Chrille ska gifts oss, speciellt nu när vi har bestämt att vi ska gifta oss med varandra och därmed förlovat oss <3 Först va jag bestämd med att förlovningen ska vara hyfsat nära inpå bröllopet, max 2 år innan fick han fria ;-) Men när man sen känner att det är vi två, vi ska gifta oss, vi vet det redan nu, då kan man ju faktiskt förlova sig också för det är ju det en förlovning säger :-) Så så blev det!! Finns ingen bättre känsla än att vara förlovad med den man älskar mest på denna jord!


Hoppas ni har en skön onsdagskväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards