emmawelinder

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Emma Welinder - 14 september 2014 18:54


Hej på er! Ställde klockan på 9.30 imorse och trots att jag va jättetrött så gick jag upp för jag tänkte att jag skulle hinna plugga på förmiddagen och sen vara trött ikväll så jag somnar tidigt. Men det blev inte att jag pluggade, det va för mycket att läsa för att det skulle ge något och hade tagit många timmar. Sen kom jag på att det är ju valvaka ikväll så jag kommer inte lägga mig tidigt idag ju! Åhh, skulle sovit ut!

Nu under eftermiddagen så har mamma och pappa haft kalas så hela släkten var samlad! Chrille va tyvärr dock tvungen att jobba idag igen. Men det va trevligt att träffa alla. Hade dock lite ont i huvudet när jag kom men mot slutet så gjorde det så fruktansvärt ont! Kändes som att något hade tagit en skruvmejsel och pressat in i pannan på mig. Har nog aldrig känt en sådan intensiv smärta i huvudet. Men är hemma nu och smärtan har lagt sig ganska mycket som tur är. Så ska vila i soffan nu till lite tv-tittande. Sen ska det preliminära valresultatet komma 22.30 sa dom nyss så får hålla koll under kvällen!

Ha en fin söndagskväll alla!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards