emmawelinder

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Emma Welinder - 11 september 2014 23:07


Hejsan!
Idag var det skola som vanligt! Vi har fått ett väldigt bra schema denna läsperioden. Slutar ofta kl 12 och ungefär varannan fredag är vi lediga. Det ser så bra ut när man tittar på schemat men har nu förstått att så är det ju inte, såklart. Förutom den schemalagda tiden i skolan så efter varje lab (då vi slutar kl 19) så ska en labrapport lämnas in. Labrapporten vi skrivit denna veckan tog oss 9h! Utöver det så har vi ett projekt som ska in om 4v som tydligen skulle vara jäkligt svår och som ska göras i matlab, ett datorprogram som jag fattar noll om :P Utöver det så har vi ca 8 övningsuppgifter i mat.stat per övning som är 2h, en uppgift tar i genomsnitt 1h, vilket med två övningar i veckan gör att ytterligare 12h i veckan måste läggas på att få alla dom gjorda.
Utöver detta vill man ju träna, umgås med vänner o familj, ha egentid och fr.a ha tid med Chrille! Inte meningen att låta bitter, men man blir ju alldeles utmattad innan man ens har börjat!

Men men, fick räknat en del uppgifter idag när jag kom hem och det gick faktiskt ganska bra så det är ju positivt. Stack o tränade ett styrkepass på Gerda vilket var skönt! Fick maten serverad när jag kom hem (världens bästa fästman) och nu sitter jag på Tetra Pak och har påbörjat nattskiftet 22-06 så blir gött att tjäna lite extrapengar. Är ju "ledig" imorgon så det tajmade perfekt!

Hoppas ni har haft en lugnare vecka än mig:-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards