emmawelinder

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Emma Welinder - 9 september 2014 18:45


Gokväll! Igår fanns det verkligen ingen tid att blogga tyvärr. Slutade skolan halv sju eftersom vi hade lab, hem o äta, byta om och cykla till Gerda där jag sprang 40 min på löpbandet sen körde ryggövningar. Har ju problem med min rygg och tycker det har blivit värre nu så började på allvar igår att ta tag i det så nu ska jag träna den 3 ggr i veckan så får jag hoppas på att det blir bra:-)
När jag kom hem blev det en skön dusch sen pratade jag med Chrille. När han jobbar natt ringer han alltid på kvällen:-)

Idag slutade vi egentligen kl 12 men vi va tvungna att skriva labrapport så va inte hemma förrän halv fem. Segt, och vi hann inte ens klart...

Hörde på nyheterna imorse att alliansen hade knappat in lite på de rödgröna! Såg även att F! hade "förstört" andra partiers valaffischer genom att sätta glasögon på personerna på affischerna. Sjukt omoget! I en demokrati har alla rätt att få framföra sina åsikter utan att dom ska förstöras eller saboteras.
Tycker även det är lite intressant att danska och finska journalister granskar vårt kommande val och det dom tittar mest på är SD:s utveckling och dom hade reagerat starkt på Reinfeldts uttalande om att vi skulle öppna våra hjärtan för nu skulle vi ta in mer asylsökande än vad som var planerat/budgeterat. Detta skulle enligt dom vara politiskt självmord i Danmark och Finland.

Nu har vi precis ätit och det blir nog en tidig kväll ikväll för min del!
Ha en fin tisdagskväll!

Väldigt förtjust i mina nya rosor :-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards