emmawelinder

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Emma Welinder - 7 september 2014 16:40


Hej!
Åh, denna dagen...
Började med att vi veckohandla och köpte present. Sen va jag tvungen att plugga lite hemma först och sen köra till skolan och förbereda labben till imorgon. Surt! Sen snabbt hem och duscha o fixa sig och nu sitter vi i bilen påväg till lite 50 års-firande :-) Inte en lugn söndag direkt men så blir det ibland! Blir säkert trevligt ikväll med massa god mat!

Hoppas ni haft en bra helg!

Av Emma Welinder - 7 september 2014 10:42


Godmorgon! Igår åkte vi som sagt ut och solade lite och doppade oss i det kalla (!) vattnet. Men man känner verkligen nu att man är klar med det, va inte samma känsla som innan. Men men, det va skönt att ligga och slappa lite:-)

Idag måste jag tyvärr åka till skolan en liten stund. Vi bytade lab med en annan grupp till imorgon och tänkte inte på att vi inte hade tid att göra labförberedelserna innan så vi fick klämma in det idag. Inte så kul...

Ikväll blir det 50 års-kalas så det ska bli kul! Ha en fin söndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards