emmawelinder

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Emma Welinder - 28 februari 2016 10:30


Godmorgon söndag! Så härligt att sova tills man vaknar. DMI visar strålade sol men rullade precis upp gardinen och ser endast moln. Hoppas det vänder snart för tänkte ta mig en morgonpromenad innan frukost.

Igår var Madde och Andreas här. Vi åt tacopaj och kollade på Melodifestivalen. Till efterrätt blev det brownie med smälta, varma hallon och grädde. Idag blir det lite plugg som jag ska ta igen (sjuuukt osugen) eftersom jag missade en övning när vi var i Sthlm förra måndagen. Så bara till att bita i det sura äpplet nu. Sen blir det att vila resten av dagen. Chrille jobbar men kommer hem ikväll så då blir det pizza och hyrfilm.

Hoppas ni får en fin söndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards