emmawelinder

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Emma Welinder - 11 februari 2016 11:24


Hej på er!

Kikar in för jag måste dela med mig av något så otroligt gott som semmelkladdkakan jag bakade i tisdags. Smakar verkligen som semla fast i kladdkaksform, kan det bli bättre?!

/Recept från Jennys matblogg

Av Emma Welinder - 11 februari 2016 00:35


Har varit i skolan + jobbat i 13 timmar, men såhär glad är jag just nu!
Ikväll när jag kom hem från jobb kl 23 bokade jag och Chrille flyg till Stockholm. Jag har nämligen hittat min drömvigselring, eller rättare sagt en guldsmed som kan göra den inom min budget! Oj vad jag har letat kan jag säga och gav nästan upp hoppet, tänkte att det var för bra för att vara sant men skam den som ger sig!
Har bara läst bra recensioner om företaget och pratade med ägaren på bröllopsmässan förra året och fick ett superbra intryck. Inte nog med det så har han just den diamant jag vill ha till utförsäljning så jag fick en kanondeal, så kunde inte vara lyckligare just nu.


Nu kan jag sussa sött!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards