emmawelinder

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Emma Welinder - 4 februari 2016 23:03


Hallå! Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Idag blev det skola till tolv, sen inom Ica påvägen hem. Mjölken går som smör i solen här hemma. Väl hemma blev det helgstädning och lite annat smått innan maten. Bl.a bakning till imorgon som ni får se imorgon:-)
Ikväll lagade jag torsk med bacon, svamp och rödlök, och till det potatismos. Det blev gott, förutom att firren blev lite torr tyckte jag.


Efter maten körde vi till Chrilles syster och hennes kille i Hofterup och fikade. Längesen vi sågs bara vi fyra så det var dags. Nästa gång vi ses så har dom nog en liten bebis också:-)

Hoppas ni haft en bra vecka, äntligen fredag imorgon!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards