emmawelinder

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Emma Welinder - 6 februari 2016 18:50


Hej! Ja idag var vi på Bröllopsfeber i Malmö. Det var verkligen givande! Vi hitta två utställare som verkligen tilltalade oss. Den ena var ett par som erbjöd fotografering, filmning, make up och håruppsättning i ett paketpris och priset för allt var lika mycket som vi räknat att lägga på endast fotograf! Så där sparade vi massa pengar.
Den andra utställaren sålde träd! Blommiga, fina, utskurna träd (ev. enorm gren) som man kan ha i kyrkan och lokalen. Jag är helt kär!


Sen kikade jag även på ringar men tycker det är så svårt. För det första så vet jag inte riktigt vilken modell jag vill ha, sen vill jag ha så stor jag kan för de pengarna jag har:P Det är svårt när affärerna har två storlekar där den ena är för dyr (men magisk) och den andra är för billig. Men hittade en modell jag gillade så ska se om jag kan hitta den i rätt prisklass!

Vilken dröm att få ha en sådan här (fast lite mindre) på sitt finger!

Nu är vi påväg hem till min nästkusin och hennes man för middag och mello! Perfekt lördag.

Ha en bra kväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards