emmawelinder

Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Emma Welinder - 18 februari 2016 13:41


Hej! Ja då var det helg för min del. Känns inte som det och jag har inga helgkänslor. Alls. Kanske för att jag behöver plugga.
Idag är jag trött. Längesen jag var såhär trött. Känner mig inte 100% kry heller så idag blir det inte mycket gjort.
Det är mycket praktiskt som ska fixas med kurser nu också. Eftersom jag gör en liten specialare för att ta examen tidigare så kan jag inte bara anmäla mig till kurser och dyka upp när de börjar, utan jag ska läsa projekt och då ska man själv springa runt i professorkorridorerna och hitta en handledare. Till kursen i sommar har jag hittat en men inte till kursen nu i vår. Har frågat tre stycken men ingen kunde... Så det är mkt nu som snurrar i skallen.

Dom fina liljorna har börjat slå ut nu också!

Och den efterlängtade våren syntes inte till imorse:P

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards