emmawelinder

Alla inlägg den 28 november 2015

Av Emma Welinder - 28 november 2015 19:13


Gokväll! Idag sov jag så jäkla skönt, hade kunnat sova hur länge som helst kändes det som. Men gick upp kl tio för att inte behöva stressa. Hade en del plugg och sen skulle vi julpynta och lite annat smått o gott. Så nu har vi julfint i lägenheten! Bara julgranen som saknas. Får bli snart;-)

Ikväll blir det lugnt, rester och serier. Hoppas ni haft en bra lördag!

Av Emma Welinder - 28 november 2015 01:13


Hejsan! Ett sent inlägg idag. Har precis haft kalas för mig och Chrille med hans släkt. Valde att slå ihop kalasen trots att jag inte fyller förräns i januari.

Idag fyller mitt hjärta år! Hipp hipp hurra för dig<3 Världens finaste fästman och människa!

Vi började med frukost och presentöppning. Av mig fick han en GPS-klocka och lite annat smått o gott som är bra när man springer!


Efter frukosten blev det en promenad ner i stan. Skönt att göra något på förmiddagen innan man ska fixa inför kalaset. Blev en ny julbock och en fluffig julgran:-)


Sen blev det städning, dukning och tårtbak. Har velat prova göra en våningstårta så slog till idag. Blev helt ok!


Sen blev det kalas!


Nu har vi faktiskt diskat och städat undan allting. Så himla skönt det kommer kännas imorgon!
Är supernöjda med kvällen!


Natti natti

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards