emmawelinder

Alla inlägg den 7 november 2015

Av Emma Welinder - 7 november 2015 16:44


Hej! Började dagen med en lite löptur på 3 km innan frukost. Blev inte en promenad eftersom jag och Johanna skulle gå en långpromenad vid tolv, men ville ändå träna lite innan frukost. Har inte ätit så nyttigt i veckan direkt:P
Sen var väl tanken att jag skulle sätta mig och plugga men det skjöt jag till imorgon och slängde mig i soffan. Ville bara lägga mig i soffan, sätta på inspelade serier och äta ett choklad. Så så blev det! Och här ligger jag nu och tittar på Hela Sverige bakar. Får snart börja på maten. Det blir taco-paj och skalet tar ju lite tid.
Annars blir det klassiskt lördagsmys ikväll med popcorn och Johan Falk!
Ha en bra lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards