emmawelinder

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Emma Welinder - 25 november 2015 18:19


Hej! Idag vart det föreläsning 8-10. Skönt! Sen blev det storhandling till kalaset på fredag. Tog både lång tid och blev dyrt. Ops.
Efter det körde jag till gymmet och styrketränade. Tränar mage, rygg och rumpa. Sen körde jag direkt till min tandhygienist (mamma) och kikade på mitt tandkött som har varit svullet i en vecka nu.
Påvägen till mamma så ringde Flextrus och sa att jag fick jobbet! Whooohooo!:D
Väl hemma blev det lite plugg och nu middag. Järpar, kroketter och tacosås. Såå gott!

Såg att Odd Molly kommit ut med en ny kollektion. Så mycket fint. Hittade tre tröjor som jag älskar. Varför ska det vara så dyrt :-(


Hoppas nu haft en bra onsdag. Redan torsdag imorgon!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards