emmawelinder

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Emma Welinder - 13 november 2015 18:18


Gokväll! Fredag idag och det känns så skönt. Denna veckan började ju inte så bra men slutade sjukt bra! Klarade båda tentorna, fick det stipendium jag sökte och lyckades tillslut beställa ett par örhängen och ett armband som är från samma serie som ett halsband jag fick av Chrille förra året. Tydligen är serien utgående så fick beställa från en engelsk sida till en kompis lillasyster som bor i England då de inte fraktar till andra länder haha.

Fick detta fina halsbandet från Swarovski så då vill man ju självklart önska sig det andra i serien också!


Annars då, slutade skolan kl 12 och cyklade inom Ica påvägen hem och handlade helgblommorna och helgstädade sen hemma.


Sen blev det lite plugg och nu har vi precis ätit varma mackor och har en schwarzwald tårta som ligger och väntar. Fredag när den är som bäst!


Ha en skön fredagskväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards