emmawelinder

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Emma Welinder - 4 januari 2015 21:05


Gokväll! Idag har det blivit tentaplugg som vanligt dessa dagarna. Sen fick jag ett ryck och städade ut julen. Fick ett sånt sug att få åka iväg och inhandla nya fräscha blommor att sätta i fönstrens och på bordet och då vill jag inte ha massa julpynt kvar:-)
Så la 2 h på att plocka ner allt, storstäda och även såga ner granen och lägga i sopsäck! Chrille blev lite paff när han kom hem;-) Har även ställt skrivaren på plats så nu har vi inga kartonger som står framme och skräpar!
Chrille va hemma och vände, skulle träffa en kompis som flyttade till Blekinge men är i Skåne över helgen. Så tänkte titta klart på I huvudet på Gunde Svan och sen blir det SATC!

Är förväntansfull inför imorgon, då är det nämligen min födelsedag :D Fyller 24 år! Har ingen aning vad Chrille har köpt så ska bli spännande att öppna paket imorgon! Tycker så synd om honom att det han egentligen har köpt inte har hunnit levererats i tid trots att han beställde den 15 dec, men söt som han är så har han köpt en "reservpresent" så att jag ska få öppna ett paket imorgon:-)

Ska bli en riktigt mysig dag imorgon som jag ser fram emot!
Hoppas ni får en skön söndagskväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards