emmawelinder

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Emma Welinder - 2 januari 2015 18:39


Gokväll! Idag har jag inte mått så bra. Igår när jag skulle lägga mig så fick jag jätteont i halsen och det slutade med att jag fick köra hem till mina föräldrar kl 01.30 för att hämta halstabletter. Eller ja, Chrille körde mig för jag fick inte köra själv när jag va så trött :-)
Så idag var en seg dag att börja tentaplugga. Har första tentan om en vecka. Ska faktiskt bli skönt att komma igång så man får det gjort, har varit lite påfrestande att ha allt framför sig så vill bara ta tag i det och få det gjort, och förhoppningsvis klara dem;-)

Till något lite roligare, så av en slump att Helsingborgs bröllopsmässa är den 25 jan! Wiiii, kunde inte låta bli att fråga Chrille om vi kunde åka dit! Han sa ju såklart ja, söt som han är!

Nu blir det soffan, tänkte börja kolla om SATC-serien, för tredje gången!
Hoppas ni får en skön fredag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards